Auch dieses Jahr traf sich alles, was Rang und Namen hat in der schweizer Pferdeszene bei uns im Stall zum gemütlichen Tratschen, Klatschen und Grillieren. Franz und Edith haben uns ein lauschiges Plätzchen mit Strohballentapete hergerichtet, und auch das Wetter meinte es dieses Jahr gut mit uns. Ich hoffe also auf baldige Wiederholung…






isch mega lessig gsi! das chönnt mer ruig chli öfters mache… 😉
s ässe isch aso gar ned schlächt gsi! 😉
Katrin, Pipo was isch denn das für es Fötteli? Was isch da grad gloffe?
nüd isch gloffe! isch alles tiptop gsi 😉 d steffi macht nur immer so doofi föteli uf ihri siite… 😉