Hier ein paar Schnappschüsse von Katrin’s Pferden. Zum Glück sehe ich sie im Moment wieder öfters, da wir von ihrem Vermieter das Heu beziehen können.
Natürlich wohnen Eva, Dublin und Hero auch noch bei Katrin, sie habe ich aber leider nicht erwischt mit dem Fotoapparat 😉




Jöö dä Cayado. Jetzt gsehnen au wieder mol. Bin froh, het er sonen guete Platz, mit 2 chline Chind wüsst i echt nöd, weher i no Ziit näh chönti für ihn.
Sali Iris,
är gsehd würkli jedäs Mal sehr zfriede us, wänn ich ihn gsehnä. Letschti hani mal därfä äs chliisäs Ründäli mit ihm go trüllä, die Ruhe selbst und super bequem! Isch würkli ganz äs lessigs Rössli!
Glg, s