Ganz wagemutig hab ich mich ohne Barock-Rössli, dafür mit bestem Englischen Vollblut und tollem Kostüm von Angela nach Riehen gewagt und an Marco’s Fotoshooting teilgenommen. Security hat ihre Feuertaufe bravourös gemeistert, bin mega stolz auf sie und wir haben erst noch tolle Fotos bekommen. Tausend Dank, Marco und Angela!!!
Mehr Fotos wie immer unter www.scheidecker.com






Schic, das würd Dir no stah – mal ganz femini ;-D
Bääääh! Du bisch än Frächä, würsch gschiider mal ändli din versprochänä Zopf verbii bringä!!!
aber s gseht würkli schigg us!! 😉 s fröllein isch ebe eifach es elegants..
. . . säg ich doch 🙂
uii gseht super us! Genial und jo es stoht euch BEIDNE super 🙂